XBirmelekannesiii Kızlar yaklaşık yarım saattir resmen adet sancısı çekiyorum yatağımda ve kasılma yaşıyorum 31+2 yım ne yapmalıyım
Ebru-29 XBirmelekannesiii korkma aynı şeyleri yaşadım nst de sancım çıktı ciğer gelistirici vuruldu nidicard diye ilaç var ona başlandı erken doğum riskini durdurmaya çalışıyorlar bekleme git
Asya20203 Bekleme git canım serum falan verirler yatistirirlar öyle sanci degildir deyip dogurani da duyduk Allah’ım korusun ama bence emin değilsen hemen git.
XBirmelekannesiii Asya20203 afedersiniz 1 2 haftadır ishal yaşıyorum ondan da olabilir mi diye dusunuyorum
umrumdadegil XBirmelekannesiii git o zaman canım bekleme nst falan yaparlar bebeğin hareketlerine bakarlar
XBirmelekannesiii Ebru-29 afedersiniz 1 2 haftadır ishal sorumum var sancida ara ara giriyor sabahı beklesemmi acaba