Kızlar şimdi bizim kredi ile aldığımı 1+1 eviniz var 2000 kredi ödüyorum kızımda 5.5 yaşında artık eve sığamıyoruz arabaya park problemi sorunu yaşıyoruz arabaya bikaç kerede vurmuşlar satılığa çıkardık büyük almak için satılmadı bankalar kredi vermiyor diye İstanbul’dayız eşimde tutturdu taşınalım çocuklar büyüyor büyük eve çıkalım otopark olsun park olsun kayaşehir tarafına ben doğum iznindeydim ayrıldım tazminat aldım biraz sa birikim yapmıştım araba alacaktım kendime şimdi kiraya çıksam evi 11-12 bin arası verebiliyormuşuz gideceğimiz yerin kirası aidat ile 17 bine geliyor ortalama 5 bin civarı koymamız gerekiyor cepten eşimin maaşı iyi ekstra organizasyon işi yapıyoruz aylık bize 10-20 arası kazandırıyor annem kızıyor yatırımlık elindeki birikim çöp olmasın çocukların geleceği için uzun vadede tarla al diyor kirada birikim yapamazsın diyor hem kafamı karıştırıyor hem korkutuyor korkmamın sebebi şu çok vicdansız ev sahipleri var zam zamanı çirkefleşmekten mahkemelik olup huzursuz olmaktan korkuyorum evlendiğimden beri kiracılık bilmediğim için bu durum beni korkutuyor kızım bu sene 1. Sınıfa başlayacak bulunduğum bölgede sınıf mevcutları 50-60 arası çok gazla kayaşehir de ise en fazla 30 kişi iyi bir eğitim alacak bunu da biliyorum şuan 2 depozit 1 kira 1 emlakçı bedeli vermem gerekiyor neredeyse 70 bin taşınma nakliye falan hariç ya sizce nasıl ilerlemeliyim kafam çok karışık okuyanlara şimdiden teşekkür ederim 🙏