peksimetya ya evet aslinda doktorm bebek önde erken dogum olursa alrm seni sezryana demisti o korkuyla 1 hfta kala yaptirdim mecburen birde kiloluyum cok agirlik oldu bende korktm heran suyum.gelir bisey olur temiz bekliyeym diye yoksa önceden sormustm ona acil biseyde tüy dökücu falan kullansam olur mu diye hayir kullanma o halde gel benm icin daha iyi demisti yani doktordan yana skntim.yokta sonda takilacak kontroller vs hemsireler falan onlara karsi mahcup olmak istemiyorm o yüzden aklma takildi