Cevahir SeGaTrkmenolu HayırLı oLsun darısı bizim gbi hamişLere olsun İnşaAllah.. 🙏🏻 Doğum hikayenizi dinLemk isterim..🤗
EbruOdaba Normal mi oldu suyunuz mu geldi 🤔 allah bagislasin bu arada guzel gunlerde buyutun insallah 💙🙏
SeGaTrkmenolu Normal oldu gündüz sırt ağrılarım başladı safradan şüphelendiler 36 saat kendi sancım ile açılmam oldu sonra 1 saat suni sancı verdiler hop oğlum kucağımda 😇🥰
reinamm SeGaTrkmenolu hayırlı uğurlu olsun. Durumu nasıl bebeğin? İyidir inşallah. Kilosu, sağlığı nasıl