Rumeysa2 36+3 üm sağlık ocağından hemşire aradı şimdiden göğüs ucu kremi sürmeye başlamamı söyledi benim tuhafıma gitti ilk gebeliğimde böyle bişey yapmadım siz ne düşünüyorsunuz ?
Kediannesi1 Rumeysa2 2 ay oldu doğum yapalı erken doğum yapmasam kesinlikle başlardım çok yara oldu göğüslerim anca toparlıyorum
Dusgezgincisi Rumeysa2 27 haftalığım şimdiden sürmeye başladım nedeni ise göğüsler büyüdükçe çatlamaya başlıyor kaşıntı yapıyor krem bunların önüne geçiyor ve doğum sonrasına ön hazırlık yapıyor
Nnoktaa Rumeysa2 doğumdan önce meme uçlarınızı nemlendirmeniz sizin için faydalı olacaktır. Doğumdan önce kullandım. Şu an kullanmaya fırsatım olmuyor bebeğim 13 günlük.
Tugce0306 Sürekli kullandım gerçekten sızıyı aldı ve yumuşattı çünkü onun hassaslık acısına dayanamadım ben.
Boncukk123 Rumeysa2 hakkı var canım bende önerildiğini duydum cok doğumdan once kullanmaya başla ki doğumdan hemen sonra yara oluşmasını en azından azaltsın cok olursa diye cok mantıklı erkenden başlamak gerçekten de
CAA Geçen gün Rumeysa2 geçen gün katıldım emzirme seminerine. Semineri veren hemşire de 33-34. haftadan itibaren kullanmaya başlamanız faydalı olacaktır dedi. Sadece doğumdan önce masaj yapmayın göğüslere dedi