SedaMeric İkiz bebişlere hamile olan annelerimiz ve doğum yapan annelerimiz hamilelik ve doğum sureciniz nasıl geçti??? Ben 12 haftalık ikizlere hamileyim 😊
pitircikannesi1 SedaMeric 26+4 haftalık çift yumurta ikizlerime hamileyim. Çok şükür hamileliğim en başından beri güzel geçti bir sıkıntı olmadı umarım böyle devam ederiz 😊🙏
Limpid 33 . Hafta bıtıyor 36. Haftada dr um dgm planlıyor.. basta uzun süre kanama harıcı pek bır sıkıntım olmadı.. ikiz gebelik 2 kat stres maglesef.. en basıtınden hareketlerde bile.. erkdn dgm rıskı her zmn var.. toplamda 12 kılo aldım..