Semakzn merhaba biraz geç olacak ama sonradan girip okuyan anneler olur belki. Daha önce doğumumu burdur devlet hastanesinde yaptım. Büşra hanıma gidiyordum kontrole 40+3 haftalık olana kadar bekledik doğum olmadı. Pazartesi günü Büşra hanımın ameliyat günü olduğu için gel doğumu başlatalım dedi pazartesi gittim suni sancıyla doğum yaptım. Ebeler o kadar ilgililer o kadar güzel insanlar ki elimi hiç bırakmadan güzel güzel sözler söyleyerek doğum yaptırdılar ayrıca Büşra hanımda geldi sık sık kontrol etti bir devlet hastanesi olarak ben çok memnun kaldım odaları çift kişilik ama oda sayısı fazla olduğu için herkesin tek kalmasına yanında refakatçi kalmasına izin veriyorlar yemekleri gayet iyiydi odaları rahattı 🤗