Minikmucizelere Kizlar 36+6 yim belim agriyo yarim saattir gecmedi ama git gide kuvvetlenmiyo hep ayni bide surekli yattim bugun rahat edemiyom otururken diye ondanda olabilir mi normaldir deme boyle bel agrilari gittikce agri artmadigi sürece
Elifdddd Minikmucizelere bence normaldir diye düşünüyorum artık bel ağrıları olucakmıs ben sancıyı bilmiyorum ama belden ağrı kasıklara inşyormus diyorlar
Minikmucizelere Elifdddd aynn kasiklarumda agriyo ara ara az ama suan sadece bel normaldir diye dusundum oturunca rahatliyo belim ama oturuncada kaburgalarim gogus altima batiyo😅 Siz kac haftaliksiniz sizinde oluyo mu
Elifdddd Minikmucizelere benım 33+6 bende korkuyorum valla dünden beri sağ kasığıma iğne batıyor senın haftan cok iyi benım aklım cıkıyor erken olucak diye😀🤦♀️🤦♀️bacaklarım asırı sızlıyor