33+0 da Çalışamaz raporu almak istiyorum ayı tamamlamş olmak için doktora söylediğimiz de bu şekilde rapor alabiliyor muyuz? Normlde gidebildiğim son zamana kadar çalışmak istiyordum izinleri sonra kullanmak için ama iş yerinde şef üstüme geldiği için bunaldım ayı tamamlayıp izne çıkmak istiyorum artık daha fazla stres çekemicem sanırım