Varol 26 haftalık hamileyim bebegin hareketleri hep aşağıda çok sık rahimde ve karnimda ağrı oluyo başına gelen var mi ( doktora gittim devlete hiç açıklama yapmadilar iyi dediler sadece )
Efuli53 Varol benmde erkek hareketler yeni yeni göbegıme dogru cıktı hep rahmin hemen üstündeydi. 26haftalıgıx bzde
Yalinn8 Varol erkek bebek hareketleri niye dediniz? Farkli mi olurmus? Biz de 27 yiz, kızız, hareketlerimiz asagida, karnimizda agri...
Yasminella Varol bizde 24 haftalık olduk bebeğimin hareketleri hep gobegimin altında şimdi şimdi göbek çevresine tekme atmalara başladı
Sblozdmr Yalinn8 😜vlha dogru diyon canim benimkide kiz hareketrini hep assagida hissediyorum arti sağ tarfda surekli
Fatmakaya158 Varol benimde bazen aşağıda Rahime doğru atıyo o zaman makat duruşta oluyolarmış öyle dedi doktorum bazen de karnıma atıyo
Leinil Benim bebegimin hareketleri hep aşagıda , hatta cogu zaman şimdi aşağıdan çıkıvercek diyorum ( işin şakası ) öyle bir baskı ile ittiriyo kendini , hep de karnımın alt tarafındaydı üste cıkmadı bile ; Kızım olucak Allah nasip ederse. Yani hareketlerin cinsiyetle ilgisi yok
Sevginur34 Varol selam canım bnde 25 haftalık hamileyim bebeğin kafası kasıklarım daymış o yüzden hep kasığım ağrıyo inşAllah yukarı çıkar
Hamiayto Benimde hep aşağıda korkuyom kolu yada bacağı çıkıcak diye bu seferde hep idrara çıkasım geliyo 😜
Firdevsyilmaz Varol bnmde öleydi cnm bn diodmki neden hep aşşağıda hareket edio bi sornmu var acaba ağrıda yapınca tabi iğne batması gibi baskılar olnca korktm ama korklcak bişi yoktu ilerkeyen haftalarda da yukardan cıkmıo göğüs kafesim birbirine girio😂😂😂
mercimek1994 Varol 27+4 um bende bugün doktora gittim sol kasigimda uyuşukluk var tabi 2 aydır hep aynı cümle bebeğin ayaklari sol kasıkta tabi bu yüzden ağrım oluyor senin de öyle olabilir
Varol mercimek1994 bilmiyom ama doğum yaptığım için tecrübeden dolayı 7 aylik mi doğar diye dusunmuyo değilim