Kbryldz08 benim ilk sezeryanimda olmustu ama sivi geliyordu ona dikkat edin doktorunuza mutlaka gösferin enfeksyn olabilir bende kiloluydum 1 ay cektm onu dikisinizi kuru tutmaya calisin musait oldukca acikta birakip.havalandirin baticonla pansuman hergn yapin ve fujidin diye bir krem.var onuda kullanabilirsiniz cabuk toparlanirsnz cektim biliyorm cünkü kilodan dikisler etkileniyor malesef