Ronaaa Kızlar son adet tarihime gore 36+6 ama bugün doktora gittiğimde 39 hafta görünüyordu kilosu 3200 nasipse 24 üne gün aldık ama doktora kilosunu sorduğumda biraz küçük dedi 🥺 sizce normal değil mi ?
Ronaaa dlkcnr 16 sı dedi ama bana baya erken geldi düşününce 24 veya 25 dedik bakalım sizde sag salim alırsınız kucağınıza inşallah 🩷
123bebek-21 Ronaaa benim de 31+4 gitmiştim 1800 kilo demişti daha gitmedim ayın 16 da gidicem bakalım bana da minyon bebek demişti
Kbr_sn Ronaaa kilosu fazla bile bana kalırsa doktorun kafa iyiydi galiba 😂😂 enson 36+3 te 2800 benimki
Kbr_sn Ronaaa kuzenin 36 da 3 buçuk kilo doğurdu Doktorlar beklese kaç kilo dogacakti 36 da 3500 çok iyi ne yedin ne içtin. Fln demişler keza bende ilk brbegimi 36 . Haftada 2680 g olarak digurdum yani iyi gayette bnde ironi yapmış
LamiyaCetinkaya Ronaaa Kız bu doktorlar birazcık fazla olsa sezaryen diyor zaten ne istedikleri belli değil ki 😁