busduuk1914 aslında bende düşünmediğim için doğum öncesi almamıştım bebeğim 1 ayını geçince arabayla çıkarmak bazen zor oluyor hemde bebeğim kucak bağımlısı sürekli kucakta durmak istiyor artık yorulduğum için deneyelim diye aldık şuan 2 ay 3 günlüğüz 1,5 ayından beri haftada 1 falan dışarı çıktığımızda koyuyorum rahat ediyor uyuyor hemen