38+5 ten yetoo diyorum artık doğurmak istiyorum 😑😑 Kramplar, sancılar var ama yalancı sancilarmis 🤷🏼♀️ Çok sıkıldım artık gelsin ya 🥺kimler dogurmayi bekliyor ? Allah’ım inşallah bu gece dogururum çok amin 🤲 Bu arada 3. Normal doğumum olacak ama acayip korkuyorum 🙄