Pamukd Bursada özel bir hastaneye 8 haftalıkken ilk defa doktor kontrolüne gittim hem bebeği hemde kalp atışlarını duymak için doktor kalp atışını duymak için ısı ve ses dalgası gönderdiğimiz için tavsiye etmiyorum dedi ve dinletmedi daha önce böyle bir şey yaşayan oldumu
yenibirannis Pamukd yoo ben 6 haftalıkken dinledim 12 haftaya kadar her hafta gittiğimde dinledim bnce Dr değiş kuzum
emirtimr1 Pamukd bence çok doğru bir yaklaşım bende 8 haftalıkken dinleyecektim ekranda kalp atışını gördüğümüz için çok kısa dinletti ama merak etme 10-11 haftaya kadar duyulamayan bebekler olıyormuş
HelloooMomy Pamukd Helal olsun o doktora. Bence doktorunu asla değiştirme. Önceliği bizim merakımız ya da duymak istememiz değil. Özel diye hep bizim dediğimiz olacak değil ya 😂 bende 6+1 de gideceğim kontrole. Ben kendim söyleyeceğim eğer kalp atışı varsa bana dinletmesin. Kendi görsün yeter. Bebeğime zarar gelmesin yeter ki
Bebelivekedili Aslında doğru söylüyorlar kalp atışını görmek yeterli araştırırsan bu cihazların zararsız olduğu net değil
Fdmeylm2 Benim doktorumda dinletmedi 8 de baktı kendi, var dedi daha sonra hafta ilerleyince dinletti. Doğru bir yaklaşım. Araştırırsan zaten ilk haftalar dinlenmemesi bebek için sağlıklıymış