Yaprakkgzirm benim ilk gebeliğimde 32 haftada çok az kan gelmişti daha sonra fazlalaştı kanamam aniden boşalıyordu erken Doğum belirtisiymiş nts de sancım çıkmıştı 3 gün hastanede yatmıştım 2 hafta dayandı acil sezaryene alındım bence git baksınlar acil olabilir bir nedeni vardır muhakkak