Jsjkskklsls Kızlar haberlerde ıkıdır duyuyorum yok 70 bın oldu calısan anneye olan ödeme deniliyor. Nasıl oluyor bana anlatırmısınız bende aralıksız 5 senedır calısıyorum
tubik_ Jsjkskklsls hamileyseniz ve çalışıyorsanız 32. Haftadan sonra çalışamaz raporu alıp izne ayrılıyorsunuz. Çalışmadığınız dönemdeki ücret rapor parası olarak SGK tarafından karşılanıyor
dunyaaa Şimdi bende baktım 70 bin diyor ama 49 bin analık rapor ücreti emzirme ödeneğide 857 tl verilecel diyor iki yıl boyunca 20 568 liraya ulaşacak diyor benim burda kafam karıştı emzirme ödeneği 2 yıl boyuncamı verilecek