Merhaba ben 106 kiloyla hamile kaldım hipotroid hastasiyim doğum kontrol hapı kullanıyordum ama diyetisyenim bırakmam gerektiğini söyledi ödem çok yapiyor diye bırakır bırakmaz hamile kalmışım supriz oldu ilk 4 ay sıkı diyet yapacağım 5 haftalık hamileyim. 4. Hafta da öğrendim öğrendiğimde beri 3 kilo verdim. Gittiğim kadın doğum doktorları hep kilo ver diyordu. Troidim çok yüksek diye kilom çok yüksek doktarlar yüzünden geceleri korkudan uyuyamıyorum. Gerçekten çok haklısınız ezgi hanım.