ezgms1 o zaman keyfi bi kilo alımı var doğru anladıysam🙄 yaşın kaç bilmiyorum ama ilerde diyet bile fayda etmiyor. Bende kiloluydum böyleymişim diyip habire yiyiordum. Sonra farkettim ki özgüvenim yok, giydiğim hiçbişey yakışmıyor. Dur dedim. İstersen yaparsn. Ki bebeğin olacakmş ne güzel. Doğumdan sonra zaten koşturmaca halinde olunca kilo vermen daha kolay olur