Gençlik sporda sözleşmeli olarak çalışıyorum 32. Haftamdayım bu hafta çalışabilir raporu alacağım fakat daha sonra izne ayrıldığımda aynı maaşımı alabilecek miyim yoksa belli bir yüzdesi mi yatacak ve toplu mu yatacak bilgi verebilir misiniz birde devlet memuru değilim ücretsiz izin hakkım var mı? internette çok farklı bilgiler var 🙏🏻