Valla ben de multivitamin hariç bişey kullanmiyordjm.taa ki doktorum ultrasonda bebeğin gelişimi bu hafta biraz zayif diyene kadar. Demirim o kadar düşmüş ki çocuk demir ihtiyacini alamamış. Plasenta rengi falan değişmiş. Hemen demire başladım tabi onunla beraber d vit, kalsiyum, folik, magnezyum falan bir sürü şey verdi….