9 aylık yolculuğun sonuna geldik pazar günü yatisim olucak pazartesi sabah 8de kavuşacağım ogluma Allah’ım isteyen herkese nasip etsin Herkese kolay sağlıklı doğum nasip etsin inşallah sezaryan olucam normalden çok korkuyorum kalp sıkıntılarım da var kansızlıgimda acı eşiğim çok düşük doktor da sezeryan önerdi altdan muayene edip çatıların gerekenden fazla dar dedi aman hangisi olursa olsun sağlıklı dogsunda kiloda gider fizikte gelir yerine göbekten başka kilom yok onlarıda hallederim diye düşünüp kendimi motive ediyorum😃 Korkuyorum ama belli etmiyorum Dua edin kızlar kolay geçsin ♥️