Nisalev socak suyu denemeyin çünkü açılmaya sebep olabilir. şuan amaç biraz daha rahatlatmak ve acısını azaltmak. doğumdan sonra ilaçla tedavi olacağız diye kendimizi teselli etmek. 30. haftadan beri var benim 38. haftaya girdim çok şükür ağrı sızı yok uygulamaya başladığımdan beri. zira ilk çıktığında ceviz kadar şişmişti