Boncukk123 bedenler arası 2 milim oynuyor benim aldığımda şansıma da küçük beden bulmuştum ben letgodan ama büyük olsa da sorun olmazdı göğüs ucuyla alakalı beden benim de zaten ucum yok, tam üstünüze olan bir cropla askılıyla yada yarım atletle falan giyiyorsunuz öyle kendi göğsü tamamen sarıp tutmuyor ama her işinizi görüyorsunuz valla sadece benimkinin süt dökme kısmı tam üstünde o yüzden komple yere eğilmiyorum eğilmem gerektiğinde çömeliyorum ama baya baya temizlik yapmışlığım falan var ütü yemek yaparken yemek yerken falan cok kullanışlı benim ikizler var sürekli bana süt lazım malum birini emzirirken diğer göğsümü sağıyorum baya işimi görüyor 2 aydır doğumdan sonra normal pompam vardı bebeklerim yoğun bakımdaydı ona rağmen normal elektrikli pompalar beni çok zorladı hemen bundan aldım dünyanın en rahat şeyi