Mükemmel mi mükemmel olan doğum hikayeme başlıyorum ❤ 11 ocağa doktorum tarih vermişti çünkü ne acilmam vardı ne sancim hic bir belirti yoktu 5 ocak günü acile kontrole gelmem söylendi sabah 9 da acilde muayene oldum orda nst bağladılar ve çatı muayenesi yaptılar hastane ve evim arasi özel araçla 20 dakika ama o gün kontrol olduğu için annemle dolmuşla gitmiştik 1 saat sürdü yol tam indik ki dolmuştan bir anda çişimi yapıyorum sandım o an anladım ki suyum geldi tekrar apar topar hastaneye gittik saat 10.45 civarıydi acilden yeniden giriş yaptık orda nst bağlayıp tekrar alttan muayene ettiler 1 cm açıklık vardı mecbur dogumhaneye çıkarmak zorundaydık çünkü suyum gelmişti ve enfeksiyon riski oluşuyordu ama asla sancim yoktu saat 15.30 gibi ailem esim yanıma geldi ben gayet bomba gibiyim hiç bir şeyim yok 20 dakika falan onlarla vakit geçirdikten sonra tekrar odaya geçtim yavaş yavaş ağrılarım başlamıştı ama tam olarak belden giren adet agrisi gibi asla dayanilmayacak gibi değil saat 17.30 da ailem tekrar yanıma geldi o sırada surekli alttan muayene ediyorlar ailemin yanına çıkmadan önce de açılmama baktılar hala 1 cm di ama benim ağrım çoğalmisti ebe bana daha çok başındasın asla yapamazsın sen normal dogum dedi çok korkmuştum ailemin yanına gittim ama bi anda agri giriyordu ve çok sıklaşmisti 5 dakika zar zor durdum hemen tekrar odama döndüm yatağa yattım nst bağladılar yeniden sancimj takip ediyordum tam 2 dakika da bir kasilmalarim geliyordu bi anda büyük tuvaletim geldiğini hissettim ebeye seslendim ve hemen odayı doğum için hazırladılar 3 ikinmada bebeğim çıktı 5 tane dikisim var zorlu olan tek yanı o son dakika gelen kasilmalar oda zaten çok kısa sürüyor normalde ben çok korkardım ama asla korkulacak gibi değil bebeğimi gördüğüm an hersey bitti tam 18.32 de bebeğimi kucağıma aldım çok şükür Rabbım herkesi bir avazda kurtarsın merak ettiklerinizi yanıtlarım❤🤲