Kızlar selamlar, 16. Hafta muayenesinde plesantamın Arterior olduğunu öğrendim yani rahmin ön duvarındaymış doktor normal bir şey dedi ama yine de tedirgin oldum. Bilenleriniz var mı riskli bir durum mu yada nedir açıklayabilen olursa sevinirim dikkat etmem gereken extra bir durum olur mu bilemedim ilk gebeliğim biraz tecrübesizim