kubraaacn Canım anneler, 34+5 günlük hamileyim. Sabah uyandığımdan itibaren geçmeyen şiddetli bir baş ağrım var. Tansiyonum 13 9 çıkıyor 2 kez ölçtüm. Siz baş ağrısı yaşadığınız zaman neler yapmıştınız, ilaç içemiyoruz malum.. 🤧
Canan-_16 kubraaacn tansiyonun yüksek cnm ondan kaynaklı sıfır tuz kullan ve günde en az 3 litre su tüket iyi gelir hamur işi yeme fazla ama bi doktora görün tansiyon bi tık Yüksek bu haftada iyi Değil
kubraaacn Canan-_16 Teşekkür ederim canım.. Çarşamba günü kontrolüm var ilk kez böyle bir ağrı ve tansiyon durumu yaşadım. Umarım bir sorun çıkmaz..