Beyda1 Bebeğim 37 haftalıkken doğdu direk küveze alındı 1915 grammış ne kadar zamanda toparlar çıkar bilgisi olan varmı
Busraakay_26 Beyda1 en fazla 2 haftaya kadar çıkar günlük ortalama 20-30 gram alıyorlar bebişler sen çok üzüntüye girme bol bol süt sağ
Beyda1 Xxxmelodi666 gelişimi geriden geliyordu sadece kilosundan kaynaklı onun dışında bir sıkıntısı yok
Canan-_16 Beyda1 kilosu haftasına göre düşük baya gelişim geriliği varmıydı bebeğin sağlığına bağlı cnm belki bir hafta belki Bir ay doktorlar en iyisini bilir bende geçtim bu yollardan 28 gün bekledim sonra kucağıma aldım çok geçmiş olsun sağlıkla gelsin
Beyda1 Canan-_16 gelişimi geriden geliyordu sadece kilosundan kaynaklı alındı onun dışında bir sıkıntısı yok
Hnd_01 Beyda1 merak etme canım.2.5 kilodan sonra prematüre den cikacagi için kuvozden de çıkıyor diye biliyorum 🥰sağlıkla bir an önce birbirinize kavuşun inşallah 🙏🏼❤️😍