karaguzelirem_ sunashn50 memnun kaldınız mı sezaryen olmaktan ? Önerir misiniz? Birdaha olsa birdaha yapar mısınız? Bende kendi isteğimle sezaryen olmak istiyorum herkes normali dene diyor kafam çok karışık
Nurr_22_22 Mhrbn9494 37+4te acil sezeryana alınmıştım kızım 3100 kg doğdu bende 100 kiloyla dogurdum 😁🫣
sunashn50 karaguzelirem_ ben tekrar şuan hamileyim yine sezaryen haliyle açıkcası çok zorlamadı beni gayet memnun kaldım ilk 3 gün biraz ağrılı geciyor ağrı kesici veriyor doktor onları kullanıyorsunuz sonra toparlıyorsunuz zaten 🥰
Efsunum Mhrbn9494 teşekkür ederim iyiyim ilk gün kötü geçiyor ama ertesi gün sabahı daha iyi oluyorsunuz