Asena0307 benim elime çöp batsa gaz olur bende 😁 gaz sorunu yaşadım... dikişlerde 2 3 gün ütü yanığı şeklinde yanma oldu... hiçbirisi aman aman çekilmez bir acı değildi... oturduğum uzandığım zaman hiç ameliyat olmamış gibiydim bugün 15.günüm ben 1 haftadan sonra baya toparlandım şu an normale döndüm