Arkadaşlar gebeliğimin başından beri akıntım var ama 1-2 haftadır arttı . Bugün takipli olduğum doktordan başka bi doktora gittim bana ENZOFEN fitil yazdı . İnternette gebelikte kullanımı önerilmez diyor biraz korku sardı içimi çok huzursuz oldum . Kullanan ya da bilgisi olan var mı 🙏 (30+1)