EceNaz26 11+2 olduk minnak bir şekilde karnım çıktı gündüzleri dışarıdan çok belli değil ama aksam oldu mu son 1 haftadır sanki 5 6 aylık gibi kocaman oluyo karnım. Böyle olan var mı ?
Melissa09 EceNaz26 evet bende ilk aylarım böyle oldu sonra gitti merak etmez gaz sadece fazla oluyor yediklerinize dikkat edin bu dönem
Baharleo1 EceNaz26 benimde öyleydi ilk aylar doğuma kadar dev gibi olucam diye korkmuştum ama sebebi gaz şişkinlikmiş şimdi doğuma 25 gün kaldı hamile oldugum bile zor belli oluyo😅
Merve1234Merve EceNaz26 soda değil de maden suyu yazanları için diyorlar magnezyum açısından da iyi oluyormuş. Benim de akşamları aynı sizin dediğiniz gibi oluyor kendimi patlayacak gibi hissediyorum ☺️ özellikle lahana ve yeşil mercimek tarzı yersem mahvoluyorum
EceNaz26 Baharleo1 ay ne zaman geçer acaba balon balığı gibi geziyorum evde 😄 bebişinizi sağlıkla alırsınız inşallah kucağınıza 😊
Baharleo1 EceNaz26 aminn sizde sağlıkla kucagınıza alın inşallah🫶🏻valla ne zman gectiğini hayırlamıyorum ama gecti ve bitiyo bile her anı çok kıymetli tadını çıkarın son ay duygusallıgı yüklendi bana🥲hepimize sağlıklı kolay doğumlar nasip etsin Allah🥰
Gul_se77 Benimde öyleydi o haftalar gaz çok oluyor karın içinde oyuzden siskinlik yani yoksa bebek daha daha minnacik
EceNaz26 Merve1234Merve tabi onlar daha iyidir denicem. Benim yediklerimden değilde sanırım daha çok soğuktan oluyor, patlamadan geçer inşallah buda 😄
Nurkose1 Bizim 13+4 bizim gunduzde karnım var aç karnına gece daha çok şişiyor tabi ekstra gazdan erken çıktı ama karnım