3 gün önce suni sancıyla doğum yaptım son 2 saat kala kas gevşetici dedikleri bir iğne yaptılar sancının siddeti 10 katına çıktı.. Doğum yaptığımdan beri karın ağrım var doktor normal dedi ama parol vs geçirmiyor ne tavsıye edersiniz yaşayan varmı..2 doğumum bu ilkinde böyle şeyler yaşamamıştım