P. Tesi 39 olacağım ama ne gelen ne giden var. 39da olmazsa 40ta kesin doğum olur mu sizce hanımlar? Normal sancı vermez mi doktor sizce ya da sezeryana çevirsek olur mu? 40tan daha uzun sürsün istemiyorum her şey yolunda çok şükür ama bu son zamanlar geçmek bilmiyor. 42de doğum yapanları duydukça da korkmuyor değilim.