Rabisk merhaba rahim sarkması ve duvarın kalınlaşması bazı vakalarda ters dönmesi benim annem çocuk gelin olduğu için beni 15 yaşında daha gelismeden vücudu doğurmuş ve ozamanalrda bu teşhis konmuş birdahada çocuğun olmaz demişler ama ben 10 yaşındayken kardeşim doğdu normalde tedavi edilmezse hamilelik olmuyormuş annemde çocukken doğum yaptığı için çok korkmuş ve birdaha çocuk istemdegi için tedavi olmamış ama Allah’ın ol.demesiyle oluyor işte herşey bir cocugu daha olmuş