10+3 oldum. Diğer gebeliğimde en başta zeynep hanıma gidiyordum ama istediğim ilgiyi göremedim. Tavırlı yaklaşıyor ve benim dediğim zamanda geleceksin vs diye direktifleri vardı. Ben hakan hocada istediğim zaman gidip muayene olabiliyorum. Tabi ikisini de deneyip görebilirsiniz. Doktor değiştirme hakkınız her zaman var