Gggg-12 21+6 oldum canım bugun sağlık ocağında ebe sorular soruyordu bahsettim bel ağrısını normal kabul etmeyiz cunku dogum mu olacak normal bir bel ağrısı mı bilemeyiz dedi kasık ağrıları genel de yalancı sancılar olur biz belden gelen ağrıları göz önüne alırız dedi ama ani hareketin varsa ters oturman yatman varsa omurun yamuk oturuyorsan kilo artışın cok olmussa bu yüzden agrı olabilir dedi benim gebelikten önce de vardı suanda da var ve bir anda cok kılo aldım ben göbeğim büyüdükçe de ağırlık belime vurdu yine de icin rahat etmezse kendı doktoruna danış belki enfeksiyon der belki normal bu haftalarda der