SeLyy Kızlar sat 02.12.2023 henüz kadım doğum doktoruna gitmedik randevum Salı gün . grip olduğum için acile gittim günüm geçti dedim test hgc yaptılar baktılar 662 çıktı . kimyasal gebelik geçirdim korkuyorum yine aynısı olur diye , sizce bebek var mıdır
SeherT SeLyy bugün mü test verdiniz benimde son adet başlangıç 2 aralık pazartesi kan verdim 613 çıktı bende daha gitmedim doktora haftaya cuma gitmeyi düşünüyorum
SeherT SeLyy sizin randevu benden önceymiş muayene sonucunuzu yazarmısınız kese bebek göründü mü görünmedi mi benimde ilk gebeliğim tedirginim bende
Ayselcnt SeLyy kimyasal gebelikten ne kadar zaman sonra hamile kaldınız.. Rabbim sağlıkla kucağınıza almanızı nasip etsin..
dodu0207 SeLyy bu değerde kimyasal gebelik olmaz bildiğim kadarıyla kimyasalda bu kadar yükselmiyor. Muhtemelen 4 haftalık civarı sizinki benim tam adet olmam gereken gün 600lerde cıkmıstı beta
Dml991 Vardır inşallah son regl gününe göre 6 hafta olması lazım benimde 1 aralıkta son regl di bana da çarşamba içşn verdiler randevu inşallah sağlıkla kucağmıza alırız
SeLyy Dml991 amin inşallah . Doktora gideceğimde 6+3 oluyor ilk bebeğimde 7 haftada duymuştum kalp atışını sizce şimdi duyabilir miyim
SeLyy Ayselcnt 1 yıl oldu geçen sene Ocak ayıydı ama ben korundum yani tekrar istemedim bebek . Ama eşimin ve oğlumun ısrarına daha fazla dayanamadım denedik ilk ay olmadı 2. Ay oldu ☺️
Dml991 SeLyy bende bi öncekşnde 7hafta civarında kalp atışı için gittim duyulmamıştı akşamına kanamam gelmişti düşük olmuştu ama hcg niz bence güzel güzel sonuçlar alacaksını benim ilk hcg den belliydi düşük olacağı
Bezelyeparmak Benm 520 çıktı alttan ultrasonla keseyi göremedi bir hafta sonrasına çağırdı alttan ultrasonla keseyi gördü 5+5 dedi
Bezelyeparmak SeLyy 28 Kasım çok eminim hatta adet takviminden takip ederim senelerdir ama doktor sisteme girince dedi ki tarihte biraz farklılık var dedi yani bu uygulamada 6+2 iken aynı gün doktorum 5+5 dedi (5 gün oynuyor yani)