Zkykrbdk Kızlar ben 21+1 haftalık gebeyim Dr um Plesentanın önde rahim ağzında oldugunu, rahim ağzımın kısaldığını, açılma olduğunu söyledi. Önlem amaçlı serklaj dikiş yapalım dedi. İlk gebeliğim biraz korkum var aranızda deneyimi olan yazabilir mi
Melekabdullah Zkykrbdk ben 2 hafta once oldum 15mmle hunilesme vardi ikizlare hamileyim hic korkulcak bisy degil gozunuzu aciyosunuz olmus bitmis az agrinizda olabilr hic olmayadabilr hastanden 4saat kadr sonra taburcu oldum cogunlula yatiyorum bi hafta sonra 28mm olmustu doktrum Kendini cok yormadan yavas yavas is yapabilrsin demisti cogunluk yatmakla beraber iki tane deha cocgum Oldugu icin onlarla ilgilenmek zorundayim sizde doktrounuzun onerilerine uyarsiniz