SevNur seizetheday aksine hiç uyuyamıyorum gece bir iki gibi bi kalkıyorum sonra 5 e doğru ancak uyuyabiliyorum
seizetheday Mervekaram22 1 hafta öncesine kadar bende öyleydim aslında sabahlara kadar dönüp duruyordum şimdi bi halsizlik uyku hali var normal mi yoksa değerlerle mi alakalı onu merak ettim aslında
MutluAnne04 Ayyy bende tam tersi uykum yok başımı ne zaman yastığa koysam doğum anını düşünüyorum aklıma farklı şeyler geliyor en son dün gece gün tabaklarını düşündüm canım çekti sebepsiz 😂😂😂
seizetheday MutluAnne04 hahahh bende düşünüyorum ne zaman gelecek ne olacak diye sezaryen olacak bizim bu hafta gün alıcaz siz normal mi bekliyorsunuz
MutluAnne04 seizetheday şimdilik öyle gidiyor inşallah Rabbim ın izniyle bi sıkımtı ters bişey olmazsa normal bekliyoruz
seizetheday SevNur korkmaya başladım bütün yorumlar bu yönde olunca bu durum bende 1 hafta öncesi vardı sabahlara kadar oturup kalkıp dönüp duruyordum
Elizbusra Bende bugun 36 haftalık oldum 1,5 haftadır 3 de yatıyorum gece sabah 7 de uyanıyorum ve bu saat aralaıgında uyuyorsam bile saat başı kalkıyorum 🥲 cok zorlanmaya basladım odem olusmuş bacaklarım agrıyor geceleri
seizetheday Elizbusra geçmiş olsun tuz tüketiminden kaynaklı diyorlar genelde ödem için dikkat edin 🌸