xxR4bia
Yaklaşık 15.haftaya kadar özel takipliydim. Sonra tayinimiz çıktı Ankara’ya geldik. Önce Etlik Şehir hastanesini denedim. Kuzenim orada Ebe, arkadaşım hemşire. Ancak çok içime sinmedi hastane. Sonra Bilkent Şehir hastanesini denemek istedim. Şuan 32 haftalığım neredeyse ve çok memnunum. Ara ara özel hastaneye de gidiyorum. Doğumu da Bilkent Şehir hastanesinde yapacağım. Gebe okuluna, eşli eğitime vs katıldık, tüm ebe ve hemşireler ile tanışıklığımız oldu, hepsi güleryüzlü ve kibar. Ayrıca doğum yapacağım yeri, kalacağım odayı da gezdik hepsi içimize sindi.
Şehir hastaneleri yeni ve hijyenik oluyor. Normal devlet hastanesi olsa Özeli tercih ederdim.