Mutluluk71 Gebeliğinizin başından beridir çok faydalı tüketin dediğiniz yiyecekler varmı varsa neler hem bana hemde yeni gebe arkadaşlara bilgi vermiş olursunuz 🙏
Hazal966 Mutluluk71 badem ceviz fındık veya kuru yemişte yiyebilirsin. Ama doktorum bana badem ye günde 1 avuç demişti:) kabak çekirdeği de çok faydalıymış gebeliğin başında yemiştim. Bide 2 porsiyon günde meyve vermişti doktorum🙃 süt ve süt ürünleride faydalı kalsiyum :)
OguzMoms Mutluluk71 Hamile olduğumdan beri aksatmadan tukettigim şeyler arasında hergun yarım avakado ve ceviz var birde süt ürünleri bunlar Fix yani benim için 🤭
Mensure1012 Klasik olacak ama muz, kaşar peynir , ceviz . Üçünü muhakkak tükettim hâlâ da yiyorum bebeğimin kilosu da gayet iyi:)