Eliferk09 Hanımlar bebeğim 33+2 şuan da ben zaten ayımı tam bilmiyordum ama hep en fazla bir hafta ileri oluyordu bu sefer 3 hafta önden geliyor dedi doktor kafası büyük dedi böyle olan var mı?
Gul_se77 Eliferk09 suan bende aynı durumu yaşıyorum yengemde yaşadı 35 haftalikken bebegi 41 haftta görünüyordu bi problem olmadı yeğenim çok sağlıklı suan
Mutluluk71 Eliferk09 benim oglumada 2 hafta önden gidiyor gelişimi çok iyi demişti bir sorunda olmadı
Ymr06 Eliferk09 bizimde kafa 4 hafta önde iri bebek dedi ayrıntılı ultrason yaptın mı dedi, yaptırdım bı sıkıntı yoktu.Sorun görmedi 🤷🏻♀️
lilasmom_ Ben varım👋 35.haftada 3000 gr idi başı da 2 hafta önden gidiyordu. İri bi bebek dedi doktor ama normalmiş sıkıntısı yokmuş. Burda böyle olan çok okudum. Sanırım normal doğumu riske atıyormuş çok iri olması ama kişiden kişiye değişiyor çatı durumu haftası bebeğin gelişimi vs
Eliferk09 lilasmom_ benim ikinci doğumum olucak o yüzden yine normal düşünüyorum doğum hakkında bir yorum yapmadı ama kafası büyük detaylı yaptırmadın mı neden büyük gibi söylendi
Eliferk09 Sermec27 yok vanım ilk bebegimde yaptırmıştım bunda yaptırmadım ama ondan kaynaklı değil büyük ihtimalle
kubraaacn Ben de perinatoloji takipliyim. Kafası 2 hafta önden gidiyor büyük denildi, çok korkmuştum. Sonradan bir profesöre gittim, bu durumun normal olduğunu söyledi. İçim rahatladı. sen de gönlünü ferah tut canım. Sağlıkla alalım inşallah kucağımıza 🌼💛
Eliferk09 kubraaacn amin canım inşallah her bebek farklı oluyor ilk bebegime kordonda darlık var denmişti kan sulandırıcı vermişti inşallah hepimizin bebeği sağlıkla doğar❤️🔥
lilasmom_ Eliferk09 Allah korusun bazılarında beyin içinde su birikmesi oluyormuş o yüzden demiştir ama ultrasonda görünür öyle bi durum olsa
Sermec27 Eliferk09 peki nereden biliyorsun canım belki şeker kaynaklı eğer yükleme yapılmayacaksa da mutlaka şekerini kendin evde ölçüp takip et Allah korusun şeker çok riskli
Eliferk09 Ymr06 doktordan doktora da fark ediyor herhalde yorumlamaları kimisi korkutuyor kimisi güzelce açıklıyor
MF0127 Eliferk09 bizim 33 haftada tam 2150 gramdı başı 3 hafta önde ama önemli değil zamanla orantılanacak dedi. Kilosu içinde biraz zayıf kalmış dedi.
Sermec27 Eliferk09 ama canım kilosu ayına göre normal diyorsun ee 3 hafta önden gitmiyor mu bebeğin öyle yazmışsın ayrıca benim oğlum hep haftasıyla uyumluydu 38+1 de 3000 kilo doğmuştu ama bende gebelik şekeri çıkmıştı mesela ona göre belli olmuyor ki gebelik şekeri
melisinmutfakblogu Eliferk09 Ekim 2022 de benim oğlumda 3 hafta önden gidiyordu 37+6 da sezeryan doğum yaptm
gncglozclk Eliferk09 yüksek ihtimalle şekerdendir canım yaptırmamıssın bıde keske yaptırsaydınız benim 2 haftaydı sekerım cıktı sonradan dıkkat ettim 1 haftaya dustu hem kafa hem karın cevresı sizde bence dıkkat edın 💕