Hayatatli309 Bileklik almam lazım ama takmak için yatırırım amaçlı değil ama kararsız kaldım tek 22 ayar mı alsam yoksa 2 tane 14 ayar mı ?
Nur_50 Hayatatli309 aslında pek fark yok 22 daha sarı 14 daha soluk renkte ikisindende takım var yatırım amaçlı bile olsa zaten gr sattığın için pek farkı olmuyor ama işçilik ne kadar fazla ise kaybın çok olur
Beybitooo Hayatatli309 bende aynı senin gibi düşündüm takmak için 2 tane 14 ayar aldım şekilli oldukları için bi yerden sonra sıkıldım değiştirmek istedim 10 binden fazla zarar ettim 22 ayardan şaşma
Rumeysacelikk46 Bir kuyumcu kızı olarak diyorum ki eğer asla satmayı düşünmüyorum değiştirmek için bile olsa 14 ayar tercih edebilirsin ama yok ya satarım diyorsan 22 ayar al direkt çünkü 14 ayar süs içindir satılmaz değiştirilmez büyük kaybın olur
Basak41 Hayatatli309 Bende 22 ayar almıştım evet zarar etmedim satarken ama 14 ayara göre daha yumusak olduğu için ezildi yamuldu
cutecik Hayatatli309 22 ayarda bozdururken fazla kayıp yaşamazsın ama 14 ayarda bozdurmak durumunda kalırsan yarı yarıya zarar edersn cnm
elmaelmaelma Yatırım amaçlı olmasa da sıkıldığınız zaman değiştirmek istediğinizde 14 ayarda çok zarar edersiniz. 22 ayar olarak beğendiğiniz bir model olursa onu tercih edin. Ama 22 ayar modelleri sevemedim derseniz o zaman zararı göze alıp 14 ayar alırsınız.
IKRAM_01 Hayatatli309 Bence işçiliği olmayan bir bilezik alsanız daha iyi olur çünkü satarken bayağı bir farkediyor canım. Tecrübeyle sabit 🤗🤗
Ulviyedlnn Hayatatli309 nasıl bişey alıcaksınız bilmiyorum ama ben kızıma böyle bişey yaptırdım 14 ayar isimli künye 22 ayar varmı hiç sormadım
Busralktem Yatırım amaçlı diyorsanız kesinlikle 22 Ayar alın. Bilezik istiyorsanız ajda, müjde, kibrit alabilirsin Çok işçilikli değil bu bilezikler Hem takarsınız hem yatırım olur