kasilma tarzi oluyor kramp gibi normalmi ya her gun
ebruus normal aşkom normal o zamanlar yerleşme ağrısı çok oluyor endişe etme
Evet normal 6 haftalik şuan ve 3 haftadır bu ağrıları yaşıyorum
5+0 bendede ara ara kasılmalar oluyor canım
Senabl ben o haftalarda bildiğiniZ adet sancısı yaşadım kese oluşurken sancı normalmış