Lavinia2000 benim de ilk kahverengi lekemde iki tane 200 mg progestanı fitil olarak almamı söylemişti doktorum. Ama sonra kanamaya dönünce günde üç olarak kullanmıştım. Şu an ise hala sabah akşam yek doz olarak kullanıyorum. Bir de doktorum bana kanaman leken falan olursa hap olarak kullanmalısın demişti. Sağlık ocağında ki doktor da aynı şeyi söylemişti. Gerçi benim tekrarlamadı şükür. Hap olarak kullanmak zorunda kalmadım.