Bsra9518 @“umrumdadegil”#p310192normalde sol tarafıma yatınca kasılmam oluyor nstdede ole yatıyorum genelde doktorum normal dedı 36 haftamda nstm boleydı ama daha ygundaoluyor yalancı sancımı oluyor acAba
umrumdadegil Bsra9518 sancı kağıdına tümden bakmak lazım aslında bu görselde 1 tane gözüküyor devamında yok zaten bir tane tek böyle çıktıysa önemsememiş olabilir