Nilfer27 Minezra Benim iki kızımda da hamileligim farklıydı bu da farklı o yüzden tahmin edemiyorum bu da farklı oldu 😀
S-Nur Ay bana da muhtemelen kız dedi ben çok mut lu oldum kızım olsun çok istiyordum dedim bana sadece tahmin dedi kesin değil neye göre tahmin ediyorlar ya 13. Haftaydı dr yorumladığında
Kilaflarinmucizesi Minezra Kızlarda hiç bulantım olmamıştı bunda bulantım var. Kızlarda düşük tehlikem vardı birşey yapmamama rağmen bunda yok. Yeme içme konusunda aynı değişmedi. Pis boğazım tatlı da yiyorum tuzlu da ekşi de. Kızlarda kalçam büyümüştü bunda büyümediğini söylüyorlar. Bilmiyorum ki bir an önce hayırlısı ile öğrensek
Nilfer27 Ben de iki hafta önce gitmiştim kendi doktorum değildi ama ulturasona verdi kordonu önünde dedi kızda olabilir demişti tahmin edemiyorum dedi bakalım perşembe kendi doktorum ne diyecek
Nilfer27 Merhaba kızlar geçen konuşmuştuk geçen perşembe 17 +2 günlük gittim ama yine göstermedi bebeğim cinsiyetini sadece doktorum tahmin etti sanki kız gibi diye bakalım artık hayırlısı olsun başına gelen var mı hiç böyle benim gibi acaba