Seyda08 inşAllah bende sizin gibi bu kadar uzun süre emzirebilirim ama böyle giderse uzun süre emziremiycem diye korkuyorum. O vitamini çok duydum alıcam inşAllah etkili olur. Bebeğim şuan 3 aylık dün sağlık ocağına kontrole gittiğimde bu ay 600 gr almış iyi şu anda dedi hemşire ama bence az almış gibi :(