gamzeadattk İyi akşamlar arkadaşlar 4 gün önce sezeryan doğum yaptım maalesef çok çok olumlu ve kolay geçmedi çok şükür bebeğimi aldım kucağıma darısı isteyen herkesin başına inşallah hayırlıca🤲🏼 Yalnız benim sezeryan yerim yapıştırma sadece iki kenarda birer dikiş var bugün 4. Gün ama aşırı ağrım var yapıştırma bölümü çok morardı benim tenim cok hassas olduğu için sanki et ezikliği oldu oturup kalkarken canımdan can gidiyo başına gelen var mı nolur yardımcı olun bana 😔😥😥😥 bu acıyı nasıl hafifletebilirim
myangelson gamzeadattk daha çok yenisin ağrın o yüzden olur. Morarma da çok normal benim de morarmisti hep 1 haftaya falan geçti yavaş yavaş
gamzeadattk myangelson inşallah ya çok korkuyorum gittikçe ilerleyecek diye oturmaya kalkmaya korkuyorum ağlıyorum resmen etrafıma soruyorum şimdiye azalması lazımdı diyorlar ama benim gittikçe artıyor sanki 😣😣😣
myangelson gamzeadattk gaz sancısı da olabilir bak benim doğumdan sonra ağrım olmadı pek ama bir gaz sancısı yaptı bende 3 veya 4. Gündü resmen hareket edemiyordum kabızlık da yoktu aslında ama usutmustum sanırım sonra kendimi sıcak falan tutunca baya geçmişti
FatmAli0163 gamzeadattk ilk 5 gün cayır cayır yanıyor kesi yeri özellikle iki kenarından zonkluyor. Doktorunuz ağrı kesici iğne yazmadı mi ben 6 gün boyunca geceden vuruyordum anında kesiyordu ağrıyı hiç ameliyatli değilmiş gbi yuruyordum bebeğime bakabiliyordm ağrı kesicinin etkisi geçince ağrıdan iki büklüm oluyordum ağrısına dayanamıyordum yani agliyordum. Arveles yazmıştı doktorum dozu yüksek anında kesiyor sağlık kabininde vurmanız öneririm dikloron da olablr. 5 günden sonra ağrı fln kalmadı hiç şuan çok rahatım
myangelson gamzeadattk gamzeadattk yok ilerlemiyor gün geçtikçe daha da azalıyor. Bol bol yürüyüş iyi geliyor. Ben mesela uyuyup uyandığımda vücut soğuk oluyordu sancım oluyordu çıkıp yürüyünce çok iyi geliyordu sancım geciyordu. Bir de gaz sancısı işte usutunce oluyor o yüzden kendini hep sıcak tut.
gamzeadattk FatmAli0163 tam olarak sizin dediğiniz şekilde benimde yanlar zonkluyor hele emzirirken iki büklüm oluyorum gece yatınca kalkmak zulüm oluyor yarın sabah kontrolüm var bi deyim doktora
FatmAli0163 gamzeadattk bn kontrole gittim ben bahsetmeden doktorum kenarların yanacağını agriyabilecegini syledi normalmiş yni
mercimekkoftesi1 Dikişin alt kısmında morarma bende de olmuştu, daha çok yeni olduğu için ağrıların yanmaların çok normal. Bi kaç güne kadar toparlanmaya başlarsın ağrılarında morarmaların da geçer 🙏🏻 Güle güle sağlıkla büyüt bebeğini inşallah 🙏🏻